talentenmarkt


In ons kerkgebouw hebben we zaterdagmiddag 25 oktober een talentenmiddag.
Een jaar geleden was dat een groot succes.
Dus  kijk ik er met veel plezier naar uit.... Ik ga weer lekker een kraampje vullen.


Omdat we met een grote jonge gemeente zijn...is er heel wat talent te vinden op allerlei terrein.
Muziek bijvoorbeeld vindt vaak zijn weg wel.  Maar schilderen, patchwork, of knutselen is iets waar je niet dagelijks mee voor de draad komt.  



Daarom is het heel gaaf zoiets eens te laten zien aan elkaar en aan andere belangstellenden.



Dit jaar is er weer van alles te doen én te snoepen want er wordt allerlei lekkers gepresenteerd.





Ook voor de kinderen is er wat te zien en te doen.

We verwachten veel mensen en de sfeer is hopelijk net zo bijzonder als vorige keer.











Reacties

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Zwolle is wel in de buurt maar helaas voor mijn lijf nog niet. Plaats je mooie foto's na afloop? Ik ben heel benieuwd.
    Fijn weekend, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het aanbod ziet er leuk en gevarieerd uit. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om elkaar zo ook te leren kennen in de gemeente! Ik zal het bij ons ook eens voorstellen! Zwolle is wel te ver bij ons vandaan om te komen kijken, jammer genoeg. Heel veel succes gewenst!
    Groetjes, Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hej Elizabeth!
    Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden en wat leuk dat IK jouw blog heb gevonden!
    Wat een creatieve, orginele ideeën heb je.
    Ik ben o.a. meteen van plan om een spinnenweb (van het haakblog) te gaan haken met een paar meiden, die ik op maandagmiddag in een kindergroep heb. Super!
    Leuk ook dat je in een kerkelijke gemeente werkt. Kan ik misschien nog meer leuke ideeën bij je vinden. :-)
    Groetjes vanuit Zweden, waar het momenteel flink aan het sneeuwen is!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten