patchworktas van Thea

Het zijn voor ons drukke dagen. Gelukkig heb ik wat imput uit diverse hoeken om jullie te plezieren. Bijvoorbeeld deze tas van Thea.



Met deze prachtige tas kwam Thea pas geleden op de inloopochtend.
Ik ben gek op blauw én ronde vormen.
Dat rood maakt het extra spannend. 

Volgens mij is het wel een bewerkelijk model. Zit heel wat tijd in, denk ik. Ik begreep dat er wat kritiek op de tas was gekomen van deskundigen, maar wat zou het?  Dit is een pracht exemplaar... Perfect hoeft iets niet te zijn. Gewoon mooi, dat  is prima.



Het hengsel wil ik speciaal noemen. Die zit van de ene ronding naar de ronding ernaast aan de achterkant. (snap je het nog?)



Zo'n tas voeren is een trucje op zich.


En zelfs de bodem is een hele puzzel geweest volgens mij.



Kortom.... een plaatje!

Reacties

Populaire berichten