nieuwe graffity trend.

Hebben jullie dat ook door?

Graffity is in de look van de tijd ouderwets geworden. In plaats daarvan is de echte kunst tevoorschijn gekomen. Waarschijnlijk zijn de oude graffity spuiters het niet met me eens dat het geen kunst is... maar ik vind dat wel.
Het is rommelig maken van het openbaar terrein en niemand is er echt blij mee.

Maar die kunstwerken, vaak zelfs in opdracht,, zijn prachtig.




Op weg naar Hattem op de fiets kwam ik dit tegen... echt humor.. 
Van mij mogen er nog veel vrolijke kunstwerken volgen.


En kijk nou: hier drentelt er nog één achteraan!

Wat is er op dit gebied bij jullie in de buurt te fotograferen?

Reacties

  1. Hier ga je spontaan van glimlachen! :-) Ben het met je eens hoor. Heb je net ergens een mooi nieuw object in de buurt, wordt het gelijk weer onder gespoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie! Bij ons geen graffiti maar een meerpaal met vogels erop gemaakt van de boom die toch omgezaagd moest worden, zomaar langs het fietspad.
    Fijne dag, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schattige "kunst".
    Bij ons in de buurt weinig tot niks van dit alles, alhoewel mijn vriendin op een boerderij woont en op de HELE GROTE staldeuren een mooie schildering heeft gemaakt van, volgens mij, een koe.
    Ik zal nog eens goed kijken, ik zie het vaak, maar let er duidelijk te weinig op, zoals nu wel blijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic!!! Thank you for sharing! I'm still smiling - this family is so cute!!! Love your heart tutorial - have to try it! Thank you!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten