kaarten maken op een eenvoudige manier

Al vaker heb ik dat gezegd... ik ben geen kaartenmaakster. Dat is niet mijn stiel en ik kan er ook niet zoveel voldoening uit halen zoals sommigen dat wel kunnen. Maar ik geniet wel echt van al die mooie zelfgemaakte kaarten. 

Flora liet me kaarten zien, die op een aardige manier zijn gemaakt. Ook de minder ervaren kaartenmaaksters zouden dit kunnen.

Ze heeft op gedecoreerd papier bloemen gestempeld en die vervolgens uitgeknipt.



Die heeft ze  goed geordend op een kaart geplakt en de kaart verder aangekleed.


Op de foto glanst het een beetje omdat het in folie zit.

Daarbij heeft ze ook een soort plat doosje gevouwen en geplakt dat bij één van de kaarten past.
Met een trektouwtje om het open te krijgen. 



Op zich is dit doosje al leuk als verpakking voor bijvoorbeeld kado-geld, maar past ook nog eens
bij de kaart.


Wat een origineel idee...tenminste: voor mij is dit nieuw.




Het is dan weer zo leuk dat ik deze ideeën mag delen met jullie.
Dank Flora. (misschien moet ik toch maar eens een paar stempeltjes kopen).

Reacties

  1. Idd, dit is leuk.En eenvoudig.
    Voor de meeste bloemen heb je op z'n minst een pons nodig. Ja, en die heb ik nog steeds niet.

    Fijne dag.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten