engeltjes van vilt

Engelen zijn zowaar aan mode onderhevig... nou ja... niet de echte engelen. Zij dienen hun Schepper en daar mogen we blij mee zijn.
Maar ik bedoel die engeltjes zoals wij ze als fantasiefiguren hebben bedacht.
Ik ben niet zo'n fan van gefantaseerde engeltjes. Maar als ze mooi zijn gemaakt, dan neem ik het wel met een korrel zout, meer om de manier van materiaal verwerking.. (zo staan er al een keer gehaakte engeltjes op mijn blog).



Overigens hang ik ze ook niet in de boom, want we hebben nou eenmaal geen kerstboom.

Toch kwam ik engeltjes tegen die ik prachtig vind. Flora liet ze me zien, zij had het idee gekregen en nagemaakt en ik mocht het wel posten van haar.
Inclusief patroontje.








Nou maak ik zo'n popje misschien wel gewoon als popje...ook goed toch?
Maandag laat ik de witte zien en geef ik het patroontje.

Reacties

Populaire berichten