doosje pimpen

Vaak zitten er tussen de reacties op deze blogposts nog hele leuke tips en aanvullingen op de post. Dank voor al die extra ideeën.
Wil je net iets meer weten over de dingen die ik plaats, dan zou het de moeite waard zijn om even te kijken wat voor reacties er komen. Zo kun je vaak net iets meer opsteken van wat de post bied.

(Ik vind het überhaupt heel gezellig om jullie reacties te lezen natuurlijk).



Vandaag het kadootje dat onze kleindochter kreeg op haar verjaardag. Ze kreeg van Tante Jeanita een schattig doosje wat versierd was met allerlei kraaltjes en kant.
Wat een lief kadootje voor een meisje van 9 jaar!
Het mocht op het blog (waar ik natuurlijk gretig gebruik van maak).
Er zat ook een schattige kaart bij helemaal in deze stijl, maar omdat er een (prachtige) foto op zat van onze kleindochter en ik geen foto's van hen plaats, kan ik die ook niet laten zien.



Lief he? Heel leuk dat ik het mocht plaatsen!

Reacties

  1. Wat een leuk idee zo. Mijn dochter heeft ook zo'n doosje ( kaal) Er zit snoep in. Ik ga haar deze foto's laten zien, dat brengt haar dan ook weer op een idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten