bladeren knippen van papier


Ik heb het hoekje van de kamer veranderd en ook vernieuwde raampanelen gemaakt.

Ik ben een uurtje aan het knippen geweest en heb blaadjes geknipt...
Ik heb daarvoor een gewoon kladblok gepakt en twee blaadjes uit één velletje gehaald.
Elk blaadje is wel weer anders, dat maakt het ook zo leuk om te doen.
Niet te ingewikkeld allemaal. Het ziet er weer fris uit. Glas netjes opgepoetst en heeft zo weer een andere look.



Blauwe is een link
judaspenning


Blauwe is een link
reepjes van plastic tasjes


Maar nu is het dus zo...


Gelijk maar eens het hele hoekje ernaast aangepakt:


Reacties

  1. wat ziet dat er ontzettend leuk uit zeg. ik krijg al helemaal zin om ook iets te doen aan de herfst. haha. maar het mag voor mij nog wel even duren eer het buiten herfst is hoor.
    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoekje heb je er van gemaakt. Ik hou erg van die eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten