tas van oude jeans, streepjesstof en linnen

'Laat ik eens een kleinere tas maken',  bedacht ik pas geleden. Ik heb al wel wat verschillende formaten,
maar een kleine tas heeft ook zo zijn charmes.


Ene voorkant en....

andere voorkant.

Het leek me wel handig om 'm echt over 'de andere' schouder te kunnen dragen.



Verder heb ik dit keer er twee open vakken in gemaakt en één vak met een rits. Die is gevoerd met donkerblauw linnen, voor net dat beetje extra.



In één van de open vakken zit nog een extra broekzak. Lekker makkelijk dus. Dingen die je direct wilt kunnen pakken, haal je er zo uit... de andere gaan in het ritsvak.



Heb je belangstelling... laat het me weten.
Misschien gebruik ik 'm zelf wel, maar als je gauw reageert, dan houd ik 'm apart en maak voor mezelf nog eens een andere.

Reacties

  1. Hij is leuk, erg leuk. Ik ben nog altijd van plan om er zelf ook één te maken, maar ja, tijd en inspiratie ontbreken vooralsnog. Maar het gaat een keer goed komen en dan hoop ik dat ie net zo leuk wordt als die van jou.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik vind tassen vaak leuk, maar neem de moeite niet om ze zelf te maken... Misschien moet ik daar toch maar eens verandering in aanbrengen...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat weer een leuke tas is dat. Je kunt eindeloos aan de gang met die spijkerbroeken. En dan heb je nog steeds niet dezelfde!!

    Ik ben ook nog met eentje bezig.

    Fijne dag!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!! Heerlijk dat jij ook dacht, laat ik eens een kleinere tas gaan maken!! Mooi gemaakt en super origineel!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten