mp-3 speler opbergdoosje

Al een poosje heb ik een mp-3 speler en ben die intensiever gaan gebruiken. Heerlijk om af en toe met mooie muziek erbij iets te ondernemen.
Maar dat ding in mijn tas meenemen is een crime. Ik zit aldoor met die oordop-touwtjes in de war.
Dus moest daar één of ander mooie etuitje voor worden gemaakt.. dat zette ik dan op mijn to-do-list en vervolgens bleef het daarbij.

Tot ik echt last kreeg van dat ding in mijn tas en ik een Wilhelminapepermuntdoosje tegen kwam bij mijn spullen. 



Leeg doosje...eens kijken... en ja hoor, het past precies.



Nog een goede tip (ergens gezien): gebruik een knijper voor het vast houden van je oordop-draadje.
(of hoe heet zoiets)



Natuurlijk kan zo'n doosje ook veranderen in een "neutraal" doosje.


Stelt echt niet zoveel voor allemaal, is gewoon handig, daar gaat het om.



Reacties

  1. Ik hou ook zo van dit soort dingen pimpen.
    Leuk, bijna geen afval en altijd handig voor een klein kadootje of zoals bij jou, voor je Ipod.
    Dat van die knijper kende ik nog niet (wel het pimpen, maar niet het handig bij elkaar houden van snoertjes). Bedankt voor de tip.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten