zomerhoed van kadolintjes

Er is er weer één... dit keer geen denim-tas, maar een zonnehoed van lintjes.
Ik heb er zelf één in gebruik en ben er blij mee...Ik zit nl. niet graag in de zon en deze hoed garandeert me een schaduw-gezicht... heerlijk.



Ik heb er nu 3 in de verkoop...Ze zijn ook allemaal iets verschillend.

Mijn eigen hoed heeft aan de binnenkant van de bol, lintjes-eindjes...en op de klep.


Kado lintjes hoed

Dan is er nog een hoed die daarop lijkt.



En er is een hoed die aan één kant lintjes-eindjes heeft...



En een hoed die afgeknipte lintjes-eindjes heeft....deze laatste dus.



Alle hoeden zijn makkelijk keerbaar.

Je kunt kiezen...als je ook zo'n hoed wilt tenminste....
Ik ga ze verkopen voor 25,00 euro...dat is weliswaar een koopje...maar dan heb jij er net zoveel plezier van als ik. (alles-vanellis@hotmail.nl)



Vergis je niet...er zitten zóveel lintjes in en kleurtjes...en tijd én de kunst om een mooie hoed te vormen al hakend..ik moest er nog al eens iets van uithalen en overdoen.



En natuurlijk past zo'n hoed mooi bij zo'n tas... die heb ik ook weer in gebruik.

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten