sterren vouwen

Afgelopen donderdag hebben we op de inloopochtend sterren gevouwen.



Wat kun je er mee doen? Maak er een fotolijst van... 
of  maak er meerdere die je voor je raam hangt...bijvoorbeeld van vliegerpapier?
Maak ze in het wit en bespuit ze met lijm... en doop ze in de suiker...deze sneeuwsterren zijn leuk voor in je kerstboom straks.
Maak ze van patroontekenpapier en knip er een kleurige binnenkant-punt voor... die door het papier heen schemert...
Oh en ik heb nog meer ideeën... komt vast een keer.



Hoe doe je het... zie onderaan de link naar de vorige blog hierover..
toch wil ik even zeggen... als je vouwblaadjes gebruikt, wat natuurlijk ook kan.. is het mooi om ze eerst te kreuken. Maar als je ze dan gaat gebruiken/vouwen, wees er op bedacht dat ze sneller scheuren.


KLIK HIER voor de desbetreffende blog, daar vind je ook de link naar de site waarop staat hoe je het maakt.

Dit is niet moeilijk om te doen en zeker ook met kinderen samen goed uitvoerbaar.

Reacties

  1. Leuk! Dat vliegerpapier kan ik nergens vinden... Waar koop je dat? De titel deed mij denken aan alle tv-shows. Sterren dansen op het ijs, sterren springen en nu dus Sterren vouwen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens bij de Action...soms hebben zij het ook. Of bij pipo's
    Een goede kantoorvakhandel heeft het misschien ook wel...maar of het dan het echte vliegerpapier is?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een mooie ster! ik ben naar de verschillende blogs gehopt en het lijkt idd goed te doen met kinderen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk knutselwerkje!!
    ik heb vroeger veel aan origami gedaan.. papier is heerlijk om mee te werken.
    soms lijken je sterren wel zonnetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten