oranje boven: vlaggetjes maken van chipszakken.

Zijn jullie voetbalfans? Ik helemaal níet. Echt niet.
Oranje fan dan? ok dat wel.... Maar koop je dan oranje limonade, hoedjes, koffieverpakkingen of stropdassen? Nee dus. Versier je de boel? Ik niet...

Als je dat wilt...oranje versiering aan je balkon of in je boom, dan heb ik een tip voor je.
Maar zelf je oranjeslingers van chipsverpakkingen.



Grootste voordeel: je hebt een reden om chips te eten! Als dat je nog niet over de streep haalt....

Ik kwam op het idee omdat ik buiten bij een markt in de verte deze slinger zag hangen.



Ik dacht: kan je dus óók maken van koffieverpakkingen; zilveren vlaggetjes voor een zilveren bruiloft bijvoorbeeld, of van blauwe chipszakken -als blauw je favoriete kleur is....




Maar ik had dus nog een chipszak in knal oranje.
Wat doe je dan? Chipszak openknippen...schoonmaken.. knippen, strijken - ja strijken om de vouwen eruit te krijgen: theedoek erop leggen en even warm maken en dan naaien...
Touwtje erdoor en klaar...

Hup Holland Hup....

 Veel vlagvertoon toegewenst.


Reacties

  1. Reuze goed idee. Dank je. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahha inderdaad mooie oranje voetbalvlaggelijn voor de ramen voor bijna niks.. alleen ook ik hou niet van voetbal.. en ook niet van die oranjegekte.. dus laat dit allemaal lekker aan mij voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En waar hang jij deze slinger op?
    ;-D, groetjes Thea.
    P.S. Ik houd ook niet van voetbal!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten