nog een keer de mand van koffieverpakkingen

Leuk om te merken dat in het hele land mensen wonen die mijn blog bezoeken... grappig is dat toch.
Je hebt als blogster geen flauw idee van wie allemaal meegenieten van je blog. Maar af en toe hoor ik via onverwachte lijntjes over mensen die dit blog volgen...
Of liever gezegd: ONS blog...want al die mensen die mooie dingen maken waarvoor ik toestemming krijg om het te posten, maken mede dit blog. Zo is het toch van heel veel mensen.
Dank je wel als je je foto's en ideeën aan ons allemaal uitleent...en dank je wel als je regelmatig op dit blog komt buurten. 
Dank ook voor de gezellige reacties..dat stel ik echt op prijs.
Ik zie aan de bezoekcijfers dat het wel goed gaat zo.... gemiddeld zo'n 400 á 500 pagevews per dag... Toch gezellig zo met elkaar.
Wel aardig om te weten dat ook in België, de VS, Israël oa. regelmatig wordt gekeken...Ook jullie zijn welkome gasten.

Vandaag laat ik nog een keer de mand zien die ik vorige week al postte. klik hier daarvoor
Mijn koffieverpakking mand.
Ik heb wat suggesties gedaan over wat er mee kan....



Inmiddels heeft mijn mand een bestemming gevonden.



(De fles die er naast staat is inmiddels leeg, maar weg gaat ie niet... Het is een door Elianne versierde fles.
Ze heeft de sleutel die eraan hangt bijvoorbeeld- zelf gemaakt...Ziet er heel echt uit... maar is van plastic).

Reacties

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts