libelle maken met kralen en nagellak

Nagellakbloemen zijn leuk om te maken.
Maar in gedachten ga ik altijd nog even door op de mogelijkheden.
Zo had ik prachtige libelles gezien op internet.

Van een kennis had ik een kralenketting gekregen met prachtige olieachtige kleuren.
Die stonden in een potje te wachten tot ze eruit mochten en gebruikt zouden worden.
In combinatie met zilverdraad zou het wat kunnen worden.
Dus ben ik aan de slag gegaan.



Zilverdraad, kralen, tangetje, en nagellak en heeeeeel veel oefenen en geduld hebben.
Dit is een proefexemplaar. 

Nu is het de kunst om de vleugels dicht te lakken.
Maar dat valt niet mee.

Zo ver ben ik nu. 


Maar of ik tevreden ben? Eigenlijk niet....het is te dik geworden nog. Het moet eigenlijk maar één laagje zijn.
Ik denk dat ik het nog een keer moet proberen en een grotere kwast moet kopen.
Gaat vast een keer lukken.

Reacties

  1. Nou, ik vind het een heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit al een mooi resultaat hoor.. maar inderdaad als het lukt met 1 laagje heb je bijna echte transparante vleugels!!! ben er benieuwd naar of het je lukt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten