Dinsdag Pinsdag lege flessen.

Dit keer een verwijzing naar een collega blogster... Ze heeft leuke dingen op haar blog staan en dit kwam ik tegen... allemaal bewerkingen van lege flessen...Ik kan geen betere pinsdag bedenken over lege flessen...
dus maak ik reclame voor haar blogpost hierover.
Oordeel zelf.

Klik hier om haar te vinden
en zie nog veel meer goede ideeën die zij heeft verzameld.




Veel plezier bij El Racó del Detall.

Het kan zijn dat de foto's beschermd zijn... ik weet dat dus niet omdat ze op het web zijn gevonden. Mocht het zo zijn dat je jouw foto herkent, wil je me dat dan laten weten?

Reacties

  1. hele huizen kan je er dus van bouwen.. moet je wel veel drinken !
    ik hou het maar bij mijn enige drankje.. thee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten