Dinsdag- Pinsdag bloemen uit de tuin.

Op pinterest zag ik iemand die een pagina had met bloemen uit de tuin...
Allerlei boeketjes heeft ze erop gezet.
Wat leuk zeg....

Jacobsladder geplukt 6 april 2014

Op "Welke" en op Pinterest kun je ze tegenkomen....de bloemen uit de tuin.

Peonies, Garden Roses, Ranunculus. In de vensterbank #voorjaar #bloemen


Dit zijn voorjaarsbloemen: Longkruid.. gevlekte bladeren en prachtige bloempjes om op de vaas te zetten.


En nu heb ik de geranium geplukt met lange ereprijs (beschermde bloem in het wild, maar bij mij komt ie overal op in de voor- en achtertuin) 


Daar kun je wel een paar keer van plukken.

Ik ben allang blij dat ik plukbloemen hebt...

Wat heb jij?


Dit keer is het de bedoeling dat je niet gaat googelen maar naar buiten gaat en iets plukt. 
Verzin eens een "vaasje"  dat anders is dan anders (bijvoorbeeld een kopje)
en schik er eens wat groens in.
Als je geen tuin of balkon hebt... wat een moois staat er niet langs de kant van de weg! 


Reacties

  1. Geweldig mooi. Ik hou ontzettend van bloemen. De bermen hebben nu prachtige grassoorten in op elkaar vallende tinten, ongelooflijk mooi de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik pluk bijna nooit bloemen.. ik geniet er van als ik in de tuin zit.
    heel soms wil ik de laatste bloemen van de hortensia plukken en die groog neerzetten tot ze helemaal verdrogen.. zo'n boeketje staat dan tot de andere lente! zo hou ik mijn tuin in ere, ook als ik er niet in zit/werk

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten