zomerse slippers van Marja

Discriminatie vind ik het (:-))...je vindt bijna alleen maar TEENslippers voor de zomer...of van die hele grove slippers.... 
Of -als ze wel elegant zijn- zijn ze onbetaalbaar voor mij.

Eén zomer heb ik hele leuke slippers gevonden die ik ook aan kon, gewone /elegante/ betaalbare..zonder gek ding tussen mijn tenen, waar ze steeds maar weer van stuk gaan.
Ik heb daar toen twee paar van gekocht en de hele zomer op gelopen (zo mooi was die zomer trouwens dat dat kon).



Al die teenslippers vind ik wel heel leuk... in alle soorten en maten, kleuren, materialen. super de luxe en super goedkoop...maar WAAROM is er geen keus in gewone slippers voor mensen zoals ik?
(ik hoop dat een fabrikant dat op gaat pikken) genoeg geklaagd.
Als je wel teenslippers kunt dragen, dan heb ik hier een frivool idee voor je.



Deze slippers zijn versiert door Marja. Ik verdenk haar van het gebruik van een cuttle-bug of zoiets voor die gestanste foambloemen.

Ze zijn Leuk!!

Dus heb je nog saaie slippers onder in je kast slingeren en draag je die haast niet omdat ze je niet aanstaan?
Ga dan eens pimpen.



Hier vind je de slippers van een tijdje geleden op mijn blog.
Elianne had dit bedacht... 
klik hier voor die blogpost

Reacties

  1. leuk ik heb vorig jaar ook teenslippers gepimpt, maar van je zegt dat ding tussen je tenen is zo vervelend

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten