Queen Ann High Tea op zijn mooist.

Er zijn allerlei manieren tegenwoordig om een High Tea te houden. Natuurlijk kun je zelf in de keuken gaan staan.. maar het leukste is toch om je te laten verwennen, liefst in goed gezelschap.



En als je daar dan toch geld aan uit geeft, moet het ook wel goed zijn.

Nou ben ik toch een leuk bedrijfje tegen het lijf gelopen! Op die Kunstmarkt afgelopen zaterdag.
Queen Ann Fine Quality High Tea....Zij verzorgen in de Regio Zwolle een klasse High Tea zoals ik me voorstel dat het zou moeten zijn.
Met van die romantische theepotten en kop en schoteltjes.



De dames Sandra en Lisanne komen bij je thuis (of waar je ze uitnodigd). Ze  hebben niet alleen heerlijke dingen bij zich, maar ze maken er echt een feestje van.



Wat een gezellige boel zal het worden met deze dames en met al dat mooie en heerlijke spul om je heen.
Wil je een email adres om de dames te strikken voor een leuke middag...? of weten wat het kost? Geef me een berichtje via de reacties en ik laat het je weten.

Reacties

  1. Ziet er idd heeeeeel erg romantisch en leuk uit.
    Ik hou ervan en ben idd erg benieuwd wat het kost.
    De kopjes, Ooooooh, om verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat ziet er wel heel aantrekkelijk en heerlijk uit zeg....ik wil wel weten wat de kosten zijn hoor....
    Lijkt me best leuk alleen denk ik te ver uit de buurt waar ik woon...

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel voor je antwoord Elisabeth....nogmaals het ziet er verrukkelijk en verzorgd uit....

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts