Moeder -Dochterdag


Afgelopen zaterdag was er bij ons in de kerk een moeder-dochterdag georganiseerd.
Moeders met tienerdochters in de leeftijd van 10 tot 13 ongeveer...



Wat was dát leuk. Nou is mijn jongste dochter net 22 geworden, dus kom ik er niet meer voor in aanmerking.
Maar ik was wel gevraagd mét mijn oudste dochter om een workshop te geven.



Enthousiast hebben we ja gezegd.... we wilden wel een workshop  "nagellakbloemen/ oorhangers maken" geven. Dachten we... Omdat mijn kleindochters daar heel handig handig in waren, leek me dat echt gaaf.
En omdat niemand dat nog kent, is het weer eens wat anders.

Maar naarmate de tijd naderde, krabte ik mij toch eens achter mijn oren. Wat nou als het niet leuk is voor het vrouwvolk.... wat doe je als ze na twee draaien aan zilverdraad al uitgekeken zijn op dit gepruts.
Wat nou als er heel veel mensen mee willen doen, Wat nou als je te weinig tangetjes hebt... of ander materiaal? Wat heb je te laten zien dat aantrekkelijk genoeg is om ook te proberen?
Leeuwen en beren dus.

Gaande weg kreeg de workshop in ons hoofd vorm...hoe het moest en zo.
Gelukkig kon ik op tijd terecht om klaar te zetten. En kon mijn man op de kindjes passen van dochterlief want schoonzoonlief moest werken.



Toen ik aankwam in de kerk trof ik dit aan:

oh wat leuk!!!

Hoe het gegaan is met de workshop vertel ik morgen wel....
En overmorgen 29 mei een tutorial....Jehhhhh!

Reacties

  1. Oooooh, ik kan niet wachten... Ben zo benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou nou, dat ziet er al heel veelbelovend uit.
    Ik ben benieuwd naar je verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou je maakt het wel spannend!!!
    je ahd dus plankenkoorst! hahaha wel begrijpelijk hoor..maar meestal gaat alles goed.
    en wat ziet het er gezellig uit! wat een strikje hier en daar allemaal niet kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten