denimtas van oude spijkerbroeken

Wat gek om gister te ontdekken dat mijn blogposts door elkaar lopen. Dat is niet helemaal de bedoeling...natuurlijk. Jammer als jullie er één missen. De post voor vandaag was ook werkelijk voor vandaag bedoelt...dus bij deze:
De tas die er al 2 keer op bleek te staan bij de verkeerde datum.
Maar kijk ook nog even bij Dinsdag-Pinsdag, want misschien heb je die post wel gemist door de verkeerde publicaties.

Door de drukte in mijn hoofd komt er niet zoveel van om te gaan zoeken naar originele ideeën in mijn omgeving. Als ik vrij ben, zit ik óf bij één van de kinderen, óf thuis (te knutselen).
Ik heb baat bij eenvoudig werk, niet teveel extra nadenken over nieuwe dingen.
Het is dus haken van lintjes, vlechten van chips- en koffieverpakkingen en naaien van denim...of het naaien van knijp-portemonneetjes; dat kan ik op de automatische piloot en dat heb ik nu eenmaal nodig op dit moment.
Ik zie wel op internet allerlei leuks voorbij komen, en sla dat dan op voor andere tijden. 
Maar het resultaat van die automatische piloot zie je ook weer hieronder....een nieuwe denimtas.

Het blijft een uitdaging om een leuke tas te maken. 
Deze is gezellig met bloemen aan de ene voorkant:



en stoer met label aan de andere kant.




Weer zo'n lekkere tas...met de goede lengte hengsels. 
Er zit een rits in en een stevige voering met extra vak.


Kijk verder bij mijn tassen...als je er belangstelling voor hebt.

Reacties

  1. Mooi gemaakt!!! Van zo'n tas wordt ik nu blij!!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees dit op de 6e, er is al een reactie van de 5e, ...
    Wat is er aan de hand?
    Fijne dag, groetjes, Thea, even gewist door blogger maar misschien komt het weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind jou tassen altijd zo verschrikkelijk leuk! Je hebt me geïnspireerd om zelf ook een spijkerbroeken tas te maken! Hij is nu wel af de mijne, maar heb de neiging om hem helemaal uit elkaar te halen en opnieuw te maken.
    Wat ik me nou afvroeg hoeveel patroon delen gebruik jij? 2x voorpand, 2x achterpand en hup een rits? Ik heb namelijk het idee zelf te veel panden te hebben gebruikt (doos vorm)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dankjewel voor je reactie!
    Ik heb mijn tas ondertussen zo goed als af. Ik wil er nog een paar aanpassingen aan doen. Zodra ik hem echt af vind zal hij op mijn blog voorbij komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten