bloemen schikken

Eergisteren kregen we een lief bosje bloemen in groene tinten. Precies de kleuren van hier.

Ik had ze even op de vaas gezet, maar gisteren bedacht ik dat ik ze beter kon verdelen om al die aparte
bloemen meer tot hun recht te laten komen.
Niet elke bos leent zich hiervoor, maar met deze bos kon dat.





Dus allemaal flesjes gepakt en dan maar gaan schikken.

Volgende stap is foto's maken. Ik heb wel eens geklaagd dat ik niet zo'n goede fotograaf ben.
Dat heeft te maken met het toestel, maar óók met de behendigheid van de fotografe.



Inmiddels heb ik een ander toestel (het oude is nog steeds in gebruik trouwens, want dat kan makkelijk in mijn tas mee) en nu ben ik aan het oefenen.

Valt nog niet mee, maar met een beetje kunst en vliegwerk komt het toch nog voor elkaar: aardige plaatjes van een gezellige hoekje.




Reacties

  1. Niet maar klagen over geen mooie foto's hoor, deze zijn prachtig! En het is een erg leuk idee, zo apart in de vaasjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten