home decoratie,

Hebben jullie dat ook? Dat ineens het muntje valt als je op 'pinterest' of 'welke' een plaatje tegenkomt?
Zoiets van: 'ja dat is 't, dat kan ik maken'!


Dat overkwam mij met een foto die ik al een poosje opgeslagen had... ineens wist ik het.




Pas geleden scoorde ik bij de kringloop een mandje van ijzer.. Ik zag er een soort bovenkant van een mobile
in...maar het kon net zo goed dienen als broodmandje.

Het kosten 'niets' en dus kon ik het niet laten om mee te nemen.

In de kast van de inloopochtend vond ik 5 flesjes die daar waren achtergelaten "om een keer iets mee te doen".... en ineens was het idee daar...

een feestelijke bloemenhanger.

En omdat het lente is, heb ik maar eens even wat longkruid geplukt in de tuin. Zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.

Ik heb alleen geen goed ophangplek voor deze schattige hanger... Maar het gaat nu om het idee.


Reacties

  1. Superleuk! En wat creatief om op zo'n nieuwe manier naar dat mandje te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee zeg!!
    Volgens mij hangt hij daar prima, toch?
    Kan misschien ook met kleine potjes of zo iets.
    Misschien kun je hem binnen kwijt, met paas eitjes erin?
    Nou kijk, de mogelijkheden zijn eindeloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi en wat een prachtig mandje. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja ik ken dat ook maar meestal heb dan net datgene wat ik zou kunnen gebruiken net weggedaan.
    Hi hi dat is soms pech hebben. Soms niet en dan word je er toch wel een beetje gelukkig van.
    Dit heb je heel leuk gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten