tas van chipsverpakkingen

Goed weekeind en mooie dagen gehad? Ik hoop van wel.
Mijn blogposts worden iets minder frequent geplaatst komende tijd.
Er is zoveel te doen. Geeft ook niet. Na bijna 3,5 jaar bijna elke dag iets te hebben geplaatst is er genoeg te vinden op deze blog.
Dus struin rustig eens rond.

Daar is ie dan... De "rode" tas. Al een hele tijd was ik er mee bezig....maar de rits moest er opnieuw in.
Nu is ie waard om getoond te worden.



Hij is prachtig geworden.
Inmiddels heb ik de "oranje" tas inmiddels een hele poos intensief in gebruik en die bevalt me heel goed.
klik hier voor die tas.
Lekker stevig, makkelijk om dingen in terug te vinden daardoor..(overzichtelijk) en leuk natuurlijk.



Mocht je zoeken naar een originele en praktische tas...dan is de rode beschikbaar.
Prijsopgave via de mail.
Mail me als je belangstelling hebt... alles-vanellis@hotmail.nl


Reacties

  1. Knap zeg! Hoe doe je dat in vredesnaam?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n prachtig exemplaar! Gaaf! En misschien helemaal niet zo'n slecht idee om wat minder frequent te bloggen. Kom je weer aan andere dingen toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten