puzzeltje van papier; Flexagon



Je kunt leuke dingen vinden op youtube... van die aardige vouwpuzzeltjes.
Ik kon het niet laten om het eens te proberen.



Omdat ik niet bij mijn "goede" voorraad op zolder kon komen, moest ik me behelpen met wat ik in mijn directe omgeving vond...plaatjes en papier.



Maar het idee is er niet minder om en het resultaat is grappig...  Het werkt nl echt. haha.

Dit "dingetje" ging al op de post.. Naar een ander knutselaarster.. die het vast een uitdaging vindt om het ook uit te proberen.





klik hier voor een youtube uitleg, maar er zijn nog legio ander soortige filmpjes over te vinden.
Nou jij!

Reacties

  1. Wat ontzettend leuk zeg!
    Gr. Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Bedankt voor de tip. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk! bedankt voor de link naar filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten