plaid van Els.

Na een korte onderbreking en prachtige paasdagen, ben ik er weer.
Hallo allemaal.
Vandaag laat ik de plaid van Els zien... die is prachtig geworden.
Wat een klus is dit nog...zo'n plaid maken! Maar ze is erin geslaagd. En dat terwijl ze nog maar net achter de naaimachine zit. 
De keuze van de stofjes maakt natuurlijk veel uit. En ook daar is ze goed in geslaagd.
Er zit een lekker wattine laagje in... zo is het een "knuffeldeken geworden".


Op naar de volgende klus! Wat gaat dat worden?




Reacties

  1. prachtig geworden!!! mooie vrolijke kleurtjes.
    bij mij ligt er heel ver weggestopt nog een quilt in wording.. mijn 2e ik maak ze helemaal met de hand en ze zijn allebei 2,5 bij 2,5 meter.
    en gemaakt van bij elkaar passende lapjes geknipt uit oude versleten kleding. er tussen doe ik dan een goedkoop zomerdekbed van de ikea..
    dan wordt het een heel dikke warme sprei voor de winter. over de eerste heb ik precies een jaar gedaan, de 2e had ik halverwege opeens geen zin meer, maar dat komt over een poos vast wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts