patchwork-kussen van oude spijkerbroeken

Bij het maken van tassen verknip ik stapels broeken. Daarbij vallen allerlei "restjes" stof af.

Ik ben bezig met een volgende tas...er moet een rits in en er moeten hengsels aan ... het ligt al klaar om verder mee te gaan....maar als een soort pop-up komt er dan ineens de neiging om iets anders eerst
"even" aan te pakken... die losse lapjes aan elkaar zetten.



Daar heb ik nu een kussenovertrek van gemaakt met rits.
En daarna moest er een binnenkussen bij komen. Ook maar even zelf doen.
Ziet er gaaf uit.
Er moet nog een "alles-vanellis" label op, ziezo.

Hoewel ik 'm heel leuk vind, mag ie voor een aardig prijsje naar jou toe, als het iets voor je is.
29,95 euro moet ie opleveren....mét het echte kussen erbij.
Is natuurlijk een koopje, maar ik doe je graag een origineel plezier.
Stuur me een mail in dat geval.. alles-vanellis@hotmail.nl
Enneh....er is er maar één van natuurlijk.



De kleuren van de foto hierboven zijn wel wat te flets...
Alles is echt wel wat meer spijkerbroekenblauw. De bovenste foto geeft denk ik de beste kleuren weer.

Reacties

  1. Hij is mooi. Gisteren net een spijkerbroek uit elkaar geknipt maar dan voor pannenlappen. succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Dat foto's zo verschillend kunnen uitpakken, hè, daar verbaas ik me ook weleens over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan! Ik ga eerst vlaggetjes-slingers maken van alle stapels oude spijkerbroeken die ik opgespaard heb. Maar dit is ook een bruikbaar idee.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kreeg een "enthousiaste" reactie
    (wel anoniem natuurlijk) dat de prijs voor dit kussen te hoog is...want "zo bijzonder is ie niet"
    Tja...anonieme volgster... dat is prima dat je dat vind. Je hoeft 'm ook niet te kopen hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. durven ze wel.. om zoiets anoniem te zeggen.. bah!! elisabeth je kan die rare anonieme reakties vermijden door bij je instellingen aan te vinken dat anonieme reakties niet welkom zijn... ben je gelijk van raar spam ook af!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten