jeanstas

Het lijkt eentonig, maar in het maken van een nieuwe tas is nou eenmaal bepaald niet eentonig...ik weet nooit van te voren wat het wordt..Het kan alle kanten uit. In ieder geval altijd met handige zakjes en liefde er in.


Ene voorkant en andere voorkant.




En uiteindelijk is het ook nog eens zo dat smaken verschillen.
Want niet iedereen wil een kakelbonte voering in haar tas.


Voor de zwart/wit dames onder ons...deze denimtas met zwart/witte voering.

En zij (laten we er maar een vrouwelijke tas van maken) heeft weer voldoende vakjes, een rits en een lekker hengsel.

Reacties

  1. Ik vind het zo knap van je dat je nog steeds die denimtassen maakt. Het geduld dat je daarfvoor hebt.
    Ze zijn erg leuk.Ook de ontwerpen vind ik geweldig, hoewel het geen tas voor mij zou zijn.
    Veel plezier er nog mee.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is deze gaaf! De allermooiste die ik heb gezien, vind ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie tas zeg! Knap dat je zoiets maken kunt. En inderdaad goed dat je zegt dat hij twee (!) voorkanten heeft. Want de ene kant is net zo mooi als de andere kant. Complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn steeds anders toch?? gewoon blijven plaatsen hoor.. ik geniet er altijd van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is wel heel mooi,is deze ook te koop ??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jazeker, "anoniem" ik heb 'm nog.
    Dat is een gelukkie want de meeste tassen hebben een andere eigenaar gevonden.
    Voor 35,00 euro is ie van jou.
    Als je geïnteresseerd bent, dan mag je me dat zeggen of mailen.
    alles-vanellis@hotmail.nl (let op dat .nl)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten