kringloop vondsten

Af en toe duik ik de kringloop in. Meestal neem ik niets mee.. maar soms kan ik het niet laten.
Zoals pas dat mandje van draad...KLIK HIER

Maar ik bezweek ook voor dit kannetje: 
En voor deze oude ijzeren koffiepot met houten hengsel.
In beide potten zet ik een glazen vaas omdat ik niet zeker ben van de 'lekkeloosheid'

Overigens.... de fles kregen we van Elianne... Ze maakt zelf die sleutel.
Ziet er best echt uit, nietwaar?


Het is zo gezellig om echte aparte dingetjes te vinden.
Ik heb het idee dat de kringloop op dit moment populairder is dan marktplaats. Wat zijn jullie ervaringen daarmee?

Reacties

  1. De kringloop heeft natuurlijk als voordeel dat je de dingen meteen in het echt ziet. En je hoeft niet eerst te gaan mailen, maar kunt het meteen kopen. Dat vind ik echt grote voordelen van de kringloop.

    Zeker omdat mensen op marktplaats vaak niet reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk inderdaad dat de kringloop populairder is dan marktplaats maar ook dan rommelmarkten in b.v. de IJsselhallen waar je toegang moet betalen.Ik had het er net over met mijn dochter,
    En de Kringloop is er altijd.
    groetjes Marja en je hebt leuke dingen gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die vind ik ook allebei erg leuk. Prachtig met die tulpen. Ik probeer zo min mogelijk bij de kringloop te komen en al helemaal niet op marktplaats te kijken, want dan zie ik gegarandeerd wel iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vazen zijn de kan en koffiepot geworden!!!
    ik snap niks van marktplaats op internet.. en heb er dus nog nooit gekocht, en bij kringloopwinkels ben ik wel eens geweest, maar hier uitsluitend troep te vinden wat ook nog eens erg duur is, dus ook nog nooit iets gekocht.
    maar ik geniet hier in blogland wel altijd van de aankopen van anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook gek op kringloops, of kringlopen of kringloop winkels ;-)

    Ik ga er heeeeeel graag naar toe, vind altijd wel wat leuks en kan enorm genieten van de "rommel".
    Het is een leuke hobby.

    Mooi jouw vondsten! Vooral die eerste, dat groene kannetje, das mijn favoriet!
    Fijn weekend, groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten