gehaakt popje op leeftijd

Is dit geen lieverdje?  Maar ze is op leeftijd. 
Henny maakte haar jaren geleden. Toen iemand op facebook een gehaakt popje liet zien, kwam Henny tevoorschijn met dit oude dametje. 
Dochter (inmiddels allang zelf weer moeder) reageerde met herinneringen aan dit popje uit haar jeugd.
Dan ontspint zich een "gesprek" met diverse reacties over oude speeltjes die gemaakt zijn. Nostalgie alom en terecht. Er is niets nieuws onder de zon.





Ik kon het niet laten: alleen al omdat ze zo oud is. 

facebook verslagje:
Ik vraag: Mag ik ‘m laten zien op alles-vanellis…? Zo’n schatteke

Henny: Ja hoor Elizabeth, het popje heeft al heel wat meegemaakt, dit kan ze ook wel aan…


Henny: het leuke is dat ik er twee gemaakt had, nog een blauwe, die is naar een gezin in Nigeria gegaan. R had daar gewerkt, en de man kwam voor een bezoek in Nederland, hij mocht er één uitkiezen voor zijn dochtertje, hij koos de blauwe, heel blij.

Leuk toch? Als je nu dus een popje of een diertje voor je kindje maakt, kan het zijn dat het over -laten we zeggen-  30 jaar nog vertedering oproept... Allemaal aan de haak dus! Herinneringen Haken.

Reacties

  1. dit popje is nu dus een cyberbekendheid! leuk!! Bedankt voor je mooie woorden bij mij

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten