Dinsdag -pinsdag Schoolbord

Het eerste wat me nu te binnen schiet, is 'schoolbord'...

Wat zal ik daar eens van maken.Want eigenlijk is dat wel een leuk onderwerp. 
Schoolborden van tegenwoordig zijn digitaal en dat bedoel ik natuurlijk niet.
Ik bedoel die ouderwetse met krijtjes en borstel. Dat blijft voor een interieur een leuke uitdaging... want wat kun je er mee?

Je kunt met schoolbordenverf heel veel beginnen. zie de voorbeelden hieronder.
Maar ook de rollen schoolbordfolie zijn goed bruikbaar omdat je ze in vorm kunt knippen en ergens op kunt plakken. Prachtig als etiketten bijvoorbeeld.
De zinnetjes boven de foto's zijn tegelijk de linken naar de sites waar de foto's vandaan komen, zo vind je nog meer mogelijkheden. 

deze bijvoorbeeld vind je hier


schoolbord volvo arnhem




En last but least


Ik hoop dat je wat ideeën hebt om eens wat mee te doen.
En als je al iets dergelijks hebt (gemaakt) dan horen we dat natuurlijk graag..laat het weten.

Reacties

  1. Superleuke ideeën! Weet jij misschien waar je dat plakfolie van schoolbord kunt halen? Ik ben niet zo handig met verven, en zoek dit al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zó leuk!! Ik ben fan van krijtborden! Als het goed is mogen wij binnenkort een ouderwets schoolbord krijgen... de klas van onze oudste gaat binnenkort over op een digibord, en de juf heeft al toegezegd dat wij het krijtbord mogen overnemen (tenzij er een andere heel goede plek voor word gevonden).
    Leuk voor buiten aan de muur (onze meiden zijn geen "buiten speelkinderen", maar spelen wel graag schooltje, kunnen ze dat straks ook buiten doen in de zomer ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je komt soms schoolbordfolie tegen bij een knutselwinkel, bij een boekenwinkel of een kantoorboekhandel. Maar het is ook te bestellen via internet.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten