tas van spijkerbroeken

Dit is de volgende tas... tot stand gekomen met zomerse zonnestralen in mijn atelier.



Dit is de ene voorkant
en 
dit is de andere voorkant.



Door de gele letters op de denimlap waar ik mee begon, werd geel mijn uitgangspunt.




Lekker fris ruitje erbij.



Een open vak aan de "eerste" voorkant



Een rits in het hoofdvak....



Binnenin weer dat frisse ruitje én een paar zakken, zodat je ook nog bijvoorbeeld je telefoon kwijt kunt en je sleutels (of je lippenstift).




Dit keer een schouderband. Dat is voor deze tas wel handig.



De maten zijn....
35 cm bij 35 cm

En hij is natuurlijk weer te koop.
Wil je weten hoe, laat het me even weten...
www.alles-vanellis.blogspot.com

Reacties

  1. Ik vind hem heel leuk! Zal eens vragen of mijn dochter hem ook leuk vind. Ze is jarig in april :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen bent u op mijn blog te vinden met de tassen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is fantastisch! en ik wacht met spanning op de mijne, die komt met de paashaas mee! Je hoort van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie tassen , ik zie ze aal vool met leuke dingen
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten