Zomaar gekregen

Dit is toch heel spannend...een give-away krijgen! Ineke stuurde me al een berichtje... ik kreeg de give-away.
Voor diegene die niet weten wat dit is: het is een gratis kadootje van de ene blogger aan de andere blogger.



Vaak wordt de "give-away" aangekondigd en kun je je daarvoor opgeven door te reageren.
Dan loot de gever uit de meldingen en diegene die eruit komt, krijgt het pakketje.




En nu ben ik dus uitverkoren. Wat leuk is dat! 



Gisteren hadden wij een lastige dag. Soms gaat het leven niet over rozen. Maar ineens was daar het pakketje.
Voor mij dus op een goed moment. Dank Ineke, wat fijn dat het pakketje net nu kwam.



In een gestempelde envelop... met allemaal leuke, schattige,
 handige en lekkere dingetjes erin.



Daar ga ik eens lekker van genieten en mee aan de slag.



Reacties

  1. Wat fijn dat het precies op het goede moment kwam en wat een leuke spulletjes! Grappig, ik kreeg er gisteren ook één in de bus, zo'n verwennerij. Ik vind dat wel heel gezellig in blogland, die give away's, al doe ik niet altijd mee.
    Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten