Tas van oude spijkerbroeken, Denim tas


Er is er weer één! Ontstaan tijdens een aantal uren puzzelen.
Zo'n eigentijdse, stoere en vrouwelijke tas.
Handig voor van alles en nog wat... 
Mee naar de winkel..lekker ruim. Of voor je handwerk misschien?
Handig aan je arm of over je schouder...de hengsels hebben de goede lengte. 
Extra binnenvakken voor je telefoon en je portemonnee bijvoorbeeld.
Je begrijpt het al... ook deze is te koop.

De tas meet 31 cm hoog en 39 breed..



De andere voorkant is natuurlijk ook de moeite waard.. ik heb het wel in dezelfde stijl gehouden: Stoer én lief.


En de binnenkant is eveneens hergebruikt... leuk stofje (he, Corline!)


Extra zakje aan de zijkant. (loopt door tot de onderkant van de tas) 


Het is toch weer een prachtige tas geworden al met al.
Nog belangstelling hiervoor? 
Dan hoor ik het wel.


Je kunt, als je me wilt mailen, terecht op 
alles-vanellis@hotmail.nl

Reacties

  1. Grappig om zo'n stofje weer terug te vinden! Gave tas ook weer. Op Pinterest kwam ik ook een leuke tegen, ik zal de pin even sturen. En ik heb nog wat informatie over een markt. Ik zal u en Elianne wel even mailen binnenkort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo ellis!!!
    je bent 1 van de winnaars van mijn give away!
    graag je adres in een mailtje naar mij sturen,svp!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Elies, Echt leuk is ie weer. In het echt is ie nog mooier ;) olgende keer misschien goed om er bij te schrijven dat als mensen hem graag zouden willen ze haast moeten maken want op=op. De vorige is ook al zo snel verkocht :)
    x E

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten