Prachtige verpakkingen van Flora


Een mooie bijkomstigheid van het bezig zijn op de inloopochtend is dat ik kan meegenieten van alle dingen die onze gasten kunnen. 
Zo liet Flora haar doosjes zien en haar borduurwerk.






Vandaag laat ik jullie mee genieten van deze prachtige verpakkingen. Zie maar eens hoe secuur dit gemaakt is.
Ik vind ze fantastisch in ieder geval. Zo netjes werken krijg ik niet voor elkaar. Ik zit altijd te knoeien met de milimeters. Maar voor Flora is het geen probleem zoals je ziet.




Reacties

  1. Prachtige verpakkingen van Flora. Het zijn zelf al cadeautjes. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk.
    Kan ik de patroontjes op Internet vinden, en zo ja, waar?
    Ik vind dat "boekje" zo leuk, met die vakjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie doosjes, zo knap gemaakt! En zo leuk als kado-verpakking bijvoorbeeld. Bij mij blijft het leuk inpakken er vaak bij. Ik maak iets moois, idd tot op de milimeter nauwkeurig en dan hup snel een papiertje erom heen. Dat is dan weer jammer!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een mooie geschenkverpakkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk allemaal!! ik maak soms ook zulke dingen.. als ik er zin in heb!!!
    en inderdaad kost dan soms de verpakking meer dan de inhoud! maar dat maakt het kleine geschenkje juist zooo lief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten