opbergkratten van veilingkistjes

Soms heb je leuke ideeën in je hoofd en komt er niets van om het uit te voeren... Volgens mij heeft iedereen een to-do-list.
Dat kan op creatief gebied zijn, dat kan huishoudelijk zijn of zelfs een 'droom' die je ooit waar wilt maken.
Zo zou dit wat Corline maakt, wel op mijn to-do-lijstje kunnen staan. 
Maar dan die waarvan ik altijd wel weet, dat ik het nooit ga uitvoeren.
Ze maakt van oude kratjes leuke huiselijke accessoires. En het lijkt eenvoudig, maar dat is het niet.
Kom alleen maar eens aan kratjes tegenwoordig.

Corline heeft de slag te pakken. Ze heeft een heel eigen stijl en een eigen soort 'spullen' in haar winkeltje.


Site van Corline

Neem gauw eens een kijkje in haar winkeltje.. er zitten zulke leuke en mooie dingen bij.
En ik weet dat er nog heel wat ideeën in háár to-do-list zitten.

Reacties

  1. Superleuk idee voor op de kamers van de kids, kan lekker veel in en staat ook nog stoer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten