haken van plastic tasjes

Zoals ik me bezig houd met het vlechten van chips- en koffie verpakkingen en het haken van kadolintjes, zo houdt Joke zich bezig met het haken van plastic tasjes en het maken van allerlei sieraden. (zie de post van afgelopen woensdag).


kijk hier
Ze heeft het haken van plastic tasjes tot een ware kunst verheven. Het ziet er zo gezellig uit. En elke mogelijkheid heeft ze volgens mij al wel uitgeprobeerd.


Op dit moment kun je in een winkel een plastic tasje meekrijgen. Nog wel. Maar over een poosje gaat dat er vast af. Dat is op zich niet verkeerd, want de meeste tasjes komen in het afval terecht.
In omringende landen zijn die tasjes al verdwenen.
Nu zijn er heel wat vrouwen die dan maar stoffen tassen gebruiken. Of een vaste tas van de super...
Ook prima.
klik hier over de circle of live van een plastic tas.


Maar deze tassen van Joke zijn misschien een idee.... zie je het niet zitten om het zelf te maken, dan kun je bij Joke terecht voor zo'n leuke tas. klik hier voor de facebookpagina


Reacties

  1. leuke tassen!! ik heb dit ook wel eens gedaan, maar dat werd een ratjetoe aan kleurtjes, omdat er heel erg veel tasjes nodig zijn om in repen gehaakt te worden.
    ik denk dat joke mega veel tasjes in voorraad moet hebben om ze zo te kunnen selecteren op kleur!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten