Dinsdag Pinsdag Speldenkussens

Deze week was ik bezig met klein naaiwerk en miste een speldenkussen. Moet ik eens maken, dacht ik, er is genoeg te vinden op internet. Ik ben gaan rond kijken en vond een aantal leuke ideeën.
****
We hebben met de inloopochtend wel eens een pillowframe gemaakt. Dit idee is er een variant op. Iets kleinere vorm en heel sjiek.
Kimberly Van Diepen Stampin up

Klik hier voor de site

Deze vond ik op Welke.nl
leuk speldenkussen en fornituren potje

En DEZE zou mooi bij mijn naaitrommeltje passen.
Speldenkussen Vintalie
Mijn naaitrommeltje hieronder  is namelijk net zo'n soort trommeltje, maar bovenstaande heb ik ook ooit gehad.


Het muisje hieronder hebben we al wel eens gemaakt, maar ik wil graag een los speldenkussentje voor in het bovenstaande trommeltje.

Je ziet op dit moment aardig wat oude kop en schotels waarin een kaars of een speldenkussen is gemaakt.
Van al die verschillenden plaats ik deze omdat ie toch net iets origineler is....
Je vind deze op pinterest bij deze link.
Speldenkussen.
Maar eenvoudig een vierkantje kan natuurlijk evengoed. Ik denk dat het zoiets gaat worden voor mijzelf
Mooi: een geborduurd kussentje. Van pinterest.
speldenkussen
Dat zou ook wel wat voor mij zijn...iets om mijn nek.

Ik kom van alles tegen! Grappig is deze ook.... Hier vind je een tutorial
afgewerkt
Genoeg te vinden dus.
Wat gebruik jij voor speldenkussen?

Reacties

  1. Hoihoi,

    Nou ik ben net zover als jij, ik heb nog niet kunnen kiezen wat te maken. Nu zitten ze inderdaad in een blikje gekregen voor Moederdag van mijn dochter. Ik ben geneigd naar een quiltje die aan de naaimachine vastgemaakt wordt. Komt tijd komt raad!
    Groetjes mariet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts