Tas van spijkerbroeken

Er is er weer één.... een Spijkertas.








Ik was etuis aan het naaien, maar toen ik bezig was de lap in elkaar te zetten, vond ik het jammer om dat ervan te maken....nog "even"  doorgaan en dan heb ik een tas.



Er zitten weer wat uurtjes in, maar het ziet er weer mooi uit.
En omdat het vandaag een bijzondere dag is, heb ik 'm gauw afgemaakt.

Vandaag kun je Elianne en mij vinden in Dronten bij Groenrijk. We hebben daar op de braderie een kraam
waar we met veel plezier dingen voor hebben gemaakt.
Goedkope hebbedingetjes maar ook mooie kunstwerkjes zoals de babypopjes van Elianne.
En wat spijkertassen en chipsverpakkingmanden van mij bijvoorbeeld.

Maandag laat ik wat foto's zien van de verkochte dingetjes...daar heb ik nu nog niet allemaal foto's van.
Maar hier dus de tas...


En je weet het vast...mijn tassen zijn allemaal anders en hebben allemaal 2 voorkanten......





..... binnenzakken, een rits en hengsels die een ideale lengte hebben: hangt niet op de grond als je 'm in je hand houdt, kan aan je fietsstuur, goed aan je arm en over je schouder....

Reacties

  1. Erg mooi!!! Succes vandaag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's heel knap! Zo'n leuke tas kan iedereen wel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k Zou wel eens willen weten wat zo'n tas kost als ik 'm wil kopen...

    vr. gr. van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. #Marijke
    Zo'n tas kost 35,00 euro. Je vindt de te kopen tassen ook onder het tabblad 'te koop'boven aan mijn site.
    Deze tas is direct verkocht.
    En dit afgelopen weekeind nog één.
    Er zijn er nog twee op dit moment.
    En houd de blog in de gaten want zodra er weer één is die je wat lijkt, moet je meteen reageren.
    Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten