't Was leuk

Vandaag dus die Braderie in Dronten. Het was leuk, gezellig en we hebben het er prima naar onze zin gehad.
Hier wat foto's



Zoveel hebben we niet verkocht, maar omdat gezellig is en je veel aanspraak hebt, is het de moeite waard.

En alle mensen die naar aanleiding van het bezoekje aan de kraam nu ook de blog bekijken: van harte welkom. Kijk lekker rond op dit blog en geniet ervan. Er is genoeg te ontdekken... per slot staan er 870 berichten op mijn blog met ideeën. (870 dagen dat ik een bericht heb geplaatst in totaal).
Heb je wel wat te doen.....;-) 
Veel plezier.





Reacties

  1. Het zag er in het echt nog leuker uit! En leuk om jullie even te zien en spreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms verkoop je niet zoveel, maar komen mensen alleen kijken en ideetjes opdoen. Dat geeft ook altijd leuke reacties.
    Fijn weekend verder! Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, ik zie daar hele mooie dingen voorbij komen! Jammer dat jullie niet veel hebt verkocht maar inderdaad; de praatjes zijn ook heel leuk en dat is ook belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie kraam ziet er ook erg mooi en uitnodigend uit. Fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat het gezellig was en wat hadden jullie veel mee! Het ziet er goed uit. Ik was al benieuwd hoe het met de verkoop was gegaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aan de kraam heeft het niet gelegen zo te zien.
    Wat moooooooi.
    Ik denk dat mensen op dit moment hun geld goed moeten uitgeven, wat ik bedoel, iedereen heeft het financieel zwaar, dus dan geven ze niet graag geld uit aan Luxe.
    Wel leuk dat jullie veel aanspraak gehad hebben, en een leuke dag, en een hoop gezelligheid, das dan ook weer onbetaalbaar, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou voor zo'n prachtig kraam was ik niet weg te slaan ben ik bang...mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. fijn dat het gezellig was.. en jullie kraam zag er prachtig uit!!
    wie weet waar de gelegde contacten nog toe leiden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten