Sprei of plaid breien.

Ook via facebook kom ik aan mooie dingen.
Zo vond ik bij Henny deze foto... wauw... wat een kleuren.



En volgens mij is het niet eens zó moeilijk om te maken, maar ik zou zelf nooit op de combinatie van blokken en verwerking daarvan gekomen zijn.

Ik heb om een overzichtsfoto gevraagd


en gekregen.
Henny vertelde erbij dat ze nog niet klaar is. Het wordt groter, zodat het goed een 1 persoonsbed bedekt.

Overigens: al eerder schitterde er iets van Henny in dit blog: de Paddepoef.
Klik hier om daar nog eens naar te kijken

Reacties

  1. Dat wordt een mooie deken. Zijn het allemaal restjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jo en joh, Ik ben begonnen met restjes, maar eenmaal de smaak te pakken , wel bolletjes bijgekocht. Brei met dubbele of driedubbele draad, ligt aan de dikte van de wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die wordt prachtig!!! en niet zo moeilijk met tellen en zo.. zo'n klein blokje breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk resultaat. Met recht, averecht en genoeg garen kom je een heel eind.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi , ik houd van kleurijke dekens ,,, Heb mijn zon ok eentje gemaakt .... je kan het hier zien
    http://fibersiv.net/craft/hexagon-blanket.html
    mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Elizabeth..

    Mijn blog is weer up to date hoor...had problemen met foto's plaatsen lag volgens blogger aan mijn browser...heb nu een andere en kan weer uploaden....pfff wat een gedoe..
    De plaid is erg mooi...ben ook met een plaid bezig moet hem nog in elkaar zetten als hij klaar is gaat hij op mijn blog..

    hart,gr Fia

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten