Schrift versieren.


Schriften versieren blijft een aardige bezigheid, dus zijn we daar weer eens bezig gegaan op de inloopochtend.


De twee bovenste schriften zijn mijn voorbeelden. En dan is het altijd spannend wat er verder op zo'n ochtend tevoorschijn komt.


Dat is dus heel divers zoals je ziet. 


Ik herinner me dat ik, toen ik als tienjarige bij mijn tante was en ze met mij een gewoon schrift ging omtoveren in een bijzonder schrift. Ik heb dat schrift jaren bewaard.. Het was eenvoudig, maar zo leuk.


We hebben een tijdje geleden op de inloopochtend al eens een schrift versiert, maar telkens heb je weer andere ideeën he!
Klik hier om het terug te vinden.



Marja maakte deze schattige voorkant... Ze stanst uit elk restje mooi papier blaadjes en bloempjes. en bergt dat zorgvuldig op in dozen.


Van die uitgestanste bloempjes mocht Ans ook mee genieten. Zie hieronder...


Op zo'n ochtend leer je weer nieuwe dingen. 

Reacties

  1. Nice cards. Well done. Good luck to you and your endeavours.

    Thank you. Love love, Andrew. Bye.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten