Kringloop Zwolle Veerallee

Ze kunnen er wat van... waren kringloopwinkels vroeger suffige, stoffige, en muffe ruimtes, tegenwoordig zijn ze hot! Ga op een zaterdagmiddag maar eens langs.. Er loopt echt niet alleen publiek die weinig te makken hebben. Nee het is jachtterrein voor jut en jul.
En voor mij....


Wat ik zo leuk vind aan de kringloopwinkels die ik tegen kom (de meesten dan) is dat ze ( de mensen die er werken dan) er wat van maken.
In Zwolle zitten er een paar. De moeite waard.
Alleen voor de aankleding al zou je eens moeten gaan kijken bij de kringloop aan de Veerallee bijvoorbeeld...(achter de kwikfit).
De decoraties liegen er niet om.


Onder andere de boekenhoek is in stijl aangekleed...Wat te denken van deze stoelen?


Die staan bij een tafel onder dit plafond... Prachtig toch?



Elke afdeling heeft zijn eigen aankleding. 


Nog even de boekenhoek... haha...stapels boeken bovenop... die niet vallen!



Krijg je al zin om eens een kijkje te nemen? (helaas krijg ik geen provisie voor de reclame).
Kom je er rond koffie- of etenstijd...er is een goed restaurant  (Deksels) waar je op je gemak kunt genieten van je omgeving en eten en drinken.


Wie weet kom ik je wel een keer tegen. 

Reacties

  1. Ja...gaaf hè, ik ben er ook een keer geweest en keek mijn ogen uit, wat een creativiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zo grappig. Wij waren er zaterdag ook even en hebben ons verbaasd over hoe druk het was. Ook heb ik met studie die opgevulde koelkast bekeken en die stoel...ik vroeg met daarbij af welke lak ze er voor hebben gebrukt. Ga ik volgende keer toch maar eens vragen.Leuk stukje van jou. Ik kom er graag al is het maar voor een paar knoopjes.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat struinen door de kringloop. Ze moeten niet te netjes zijn vind ik, een beetje rommelig mag van mij best kom je nog een verrassingen tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend! Dat wordt toch binnenkort een reisje Zwolle.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ongelooflijk leuk, wat ze ervan maken. Een van mijn hobbies is ook Kringlopen bezoeken en ik breng er ook het nodige heen hoor, ook van anderen die er te gemakzuchtig (lees lui) voor zijn, loop ik wel naar de kringloop om iets te brengen. Ik heb genoten van je foto's. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten