Kringloop 2

Nog een keer Kringloop...want ook in Kampen is een goede.(zit trouwens in IJsselmuiden)
Er is altijd wel wat te vinden wat je niet kunt weerstaan.

Maar waar het mij om gaat voor dit blog... weer de creativiteit. Deze twee torso's in de etalage vond ik leuk genoeg om te laten zien.


Deze torso is aangekleed met taartbodempapiertjes of hoe heten die dingen.....?


En deze met schuursponsjes. Mocht je nog een outfit willen maken voor carnaval, bedenk je dan of je dit wilt namaken. Lijkt met niet zo geslaagd om in te lopen. Maar zo zijn ze leuk.


Reacties

  1. Een b ar bie pop met gescheurde hals voor 30 centjes, verder nog goed, het koppie (jaren 70, dus niet zo'n opgeverfd geheel) met weelderige paardestaart vind nog wel een doel. Een oud bij het lijf passend standertje en ik heb een perfecte paspop voor zelfgemaakte kleertjes of zoals hier frutsels. Omdat Miss B alleen maar hoeft te blijven staan zou een kandelaar met haarelastiekje denk ik ook voldoen, zie je niets meer van. (Miss B met het hoofd erop is lastig als paspop, want het haar raakt steeds in de war door het aan- en uitdoen van bijna af kleertjes). Bovendien worden er op het moment torso's met stander verkocht, zonder armen en benen dus, voor 10 x zoveel geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige torso's. Vroeger deden we eens mee in een optocht in jurkjes gemaakt van kastpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkelijk prachtig! Ik dacht dat het een trouwjurk was zelfs. Ik ga 'm pinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar kunnen ze hier nog wat van leren!

    Sowieso ziet de ruimte er al ongezellig uit, maar ze hebben troep, vieze spullen, kapotte spullen en de salontafels staan tot aan het plafond opgestapeld...

    Oja, om nog maar niet van de prijzen te spreken...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten