Dinsdag Pinsdag Papier Maché


Vandaag is het een kliederdag...tenminste, als je hiermee aan de slag wilt.
Lekker met je handen in de lijm en dan ook nog iets moois maken. Ik heb er zin in, maar geen tijd voor.
Daarom maar even wat voorbeelden voor als ik weer aan de klieder wil.
Kunnen jullie gelijk meegenieten.

deze prachtige vaas vind je hier

Papier Mache Japonais

 En deze komt van Pinterest

hond- papier-maché

Deze kip vind je hier 
moet niet zo ingewikkeld zijn volgens mij.

poule_en_papier_mach__2

Op deze site vind je heel veel voorbeelden o.a. deze uil


Pulp and Paper Uil pyjama voorjaar - pulp container

deze huisjes zijn ook schattig. klik hier

Milk carton papier mâché houses.

en natuurlijk een biggetje van Elianne




Na de beestenboel deze poppetjes




Deze komt van Etsy en je vindt het via deze site 


Wat een schatje he?  Tot de volgende keer maar weer en een fijne dag vandaag.

Reacties

  1. het ziet er allemaal heel leuk uit, maar hier heb ik me nog nooit aan gewaagd!
    wel aan zelf papier maken.. das ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten