Dinsdag - Pinsdag: kommetjes

Ik ben gek op kommetjes... Niemand weet dat volgens mij.
Maar ik houd ervan. Het liefst zou ik allerlei mooie kommetjes kopen...maar wat doe je er dan mee?
klik hier om te kijken




Waar gebruiken jullie kommetjes voor? Geef me eens een paar redenen om extra kommetjes te kopen.

klik hier voor leuke ideeën   van de foto hieronder

servies schilderen na.jpg





Deze zijn te koop...maar zo mooi, vind je niet?

groen aardewerk Frankrijk

Nou wil ik tegelijk even aandacht vragen voor een bijzonder blog... ga eens kijken en geniet van al het moois dat er te vinden is.. Ook het plaatje hieronder van het servies vind je daar. Maar nog zoveel meer.
Het is het blog Hej Tjorven.

klik hier

Dit is weer een doe het zelf mogelijkheid.
klik hier voor een seasons idee.

 klei bord blad zelfmaken

En dan nog mijn zelf verzonnen kommetje... dat niet kan staan zonder standaard.. 't is eigenlijk een stolp, maar zo kan het ook.


Reacties

  1. O wat leuk! Helemaal mee eens! Kommetjes voor....muesli, afgeknipte draadjes naast de naaimachine, afgeknipte draadjes naast het breiwerk, stofsnippertjes, spelden, dropjes als je verkouden bent, pepermuntjes om even te nemen voor je de deur uit gaat, knoopjes, wattenbolletjes, iets dat lekker ruikt in toilet, je oorknopjes als je gaat slapen.....etc......etc.....
    groetjes!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi vind ik ook die goedkope chinese blauwwitte kommetjes waar ze rijstkorrels in mee gebakken hebben, als je die optilt zie je het licht door die korrels..
    ook heb ik een grote matglazen kom voor appelmoes in de vorm van een appel met blad, en nog een andere glazen kom met een mooie geslepen rand..geluk kan zomaar in een kommetje zitten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten