Braderie Groenrijk Dronten


Op 15 februari is er een Braderie bij Groenrijk Dronten (klik aan voor adres) 
Elianne en ik hebben daar een stand gehuurd en zijn dapper bezig om mooie dingen te maken.



Natuurlijk kun je daar de popjes van Elianne bewonderen (en kopen) maar ook haakwerk.

Ik ben minder hard bezig omdat het me aan tijd ontbreekt op dit moment, en misschien ook wel aan energie.
Maar evengoed ligt er van mij ook wel wat...zeker!



Elke keer als ik bij Elianne binnen stap, heeft ze wel wat om te laten zien.





En ik ligt dus vast een tipje van de sluier op.





Deze slofjes kun je op 15 februari kopen aan de kraam.
(mocht je nu alvast zoiets willen kopen, dan geef je me maar een seintje, het is hét perfecte kraamkadootje)

Reacties

  1. Heel mooi, veel succes samen bij de verkoop. Hoop dat het een beetje goed weer wordt dan. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel schattige slofjes!!! veel plezier in dronten gewenst en een goeie verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts