Baby jasjes van Lida

Lida is oma geworden. Een mijlpaal en alles is goed. Heerlijk is dat.
Echt genieten.
Ik mocht van haar deze foto's plaatsen. 




Het eerste jasje heeft ze vroeger voor haar eigen kleintjes gemaakt.
Leuk dat ze dat nog heeft, want het is nog zo mooi.



Het tweede maakte ze voor haar kleinkind pasgeleden. Als je zelf breit en naait, zie je wel dat er wat opstakels overwonnen moeten worden om dit goed te maken. 



Dit blijft een waardevol kledingstuk als het te klein wordt, gaat het met zorg opgeborgen worden, denk ik.


Reacties

  1. Wat een schattige jasjes zeg! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk dat kleine goed!!!
    ik zie nog altijd mijn oudste dochter 4 jaar met een zelfgehaakt rokje en bolero aan. en mijn oudste zoon pasgeboren met een zelfgebreid jasje blauw en bruin. 1e kerst trui van jongste zoon hangt nog elk jaar op een hangertje met kerst. dat is wat me zo in het hoofd schiet..
    ben ook druk steeds voor de kleinkindjes te haken en te breien.. niks zo leuk om zelf te maken als dit.. weinig nodig, kost haast niks en zo klaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten