Schilderwerk

Dank voor alle aardige reacties op- en felicitaties voor mijn verjaardag.
Het was een turbulent weekeind, maar dat kan ook niet anders als je 27 mensen over de vloer hebt.
Gezellige boel met elkaar.

Nu weer over tot de orde van de dag...Voorlopig kom ik er nog niet aan toe om mijn huis op te ruimen.
Eerst weer gewoon aan het werk, dus moet mijn eigen boeltje wachten.

En wat laat ik jullie zien vandaag...tja..even zoeken.

Dit weekeind kwam kleindochter van 13 aan met de opdrachten die ze voor school had gemaakt.



Ze heeft zeker een tik van haar moeders schilder talent. Leuk om te zien.




Dus met trots presenteer ik dit werk van haar.

Leuke dingen maken ze op school!

Reacties

  1. prachtig!!!
    het roept echt vragen op bij je.. waarom is het gebouw verandert in een ruine?? waarom is het zo verlaten?? en wat is dit voor dik bos??wat woont en schuilt daar allemaal in!
    ze heeft echt talent!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire posts