Onzichtbaar.

Dit keer een "denk"blogpost.
Niets creatiefs dus, maar eens even een opsteker voor het dagelijkse leven.

Veel van de dingen die we doen, zijn niet zichtbaar... je zou zelfs kunnen zeggen dat we zelf wel eens onzichtbaar zijn.
Als je iets goed gedaan hebt, valt dat niet op... het is immers goed gedaan! Als het niet gebeurt, dan pas merk je er iets van.
Neem nou bijvoorbeeld de was... als het niet is gebeurd, zit de wasmand vol. Als het wel is gebeurd is het weg.
Of spinrag... als je het niet hebt gedaan is het zichtbaar...als je het wel hebt weggehaald, zal niemand dat weten. 
Zoiets dus: wanneer een man thuis komt en dit treft dan is er niets gebeurd....


Maar als er wel hard gewerkt is, zie je er niets van.

bekijk dit mooie filmpje eens. Bemoedigend vind ik dit.

Reacties

  1. Bemoedigend filmpje!
    En een leuk plaatje hierboven....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Elizabeth, wat een mooi filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het filmpje is helaas TE herkenbaar. Ik dacht wel: gelukkig ben ik niet alleen, er zijn miljoenen zoals ik.
    Maar toch is het vaak een bron van frustratie. Je doet de dingen, maar nooit zegt eens iemand. Tof mama dat mijn broek weer gewassen is, Tof schat dat de keuken er redelijk leefbaar uit ziet, Tof mevrouw dat je kinderen elke dag op tijd op school geraken: netjes en proper, huiswerk gemaakt. Nooit wordt dat eens gezegd. Onzichtbaar ben je. Zo waar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten