Knietjes


Eerst een vraag... Ik ben aan het rond kijken voor een betaalbare fotocamera...wie heeft adviezen? Voor foto adviezen ben ik ook in.
Want ik vind het lastig om goede foto's te maken voor mijn blog.
Ik hoor het graag.. en dan nu weer het eigenlijke onderwerp:

Als je (klein) kinderen hebt, krijg je er mee te maken... kapotte knieën in de broeken.
Wat doe je daar dan mee...
klik hier

en ook nog 

hier 

Ik heb er al eens een blogje over geplaatst.
Maar hier nog een paar voorbeelden.



Want je kunt er met goed fatsoen nog wel iets van maken.

Je tornt de naad die enkel is gestikt open.
Ook de afwerknaad moet je open maken.
Dan heb je ruimte om die knie onder je naaimachine te leggen.... naderhand kun je de naad weer dichtnaaien en de randen zigzaggen.




Nou kan ik niet zo goed tekenen, en zeker nog niet met de naaimachien maar dit lijkt toch wel een beetje op een auto, een vrachtauto... haha..ik ben er zelfs een beetje trots op.

Reacties

  1. Hier ook vaste prik, kapotte knieën in broeken repareren. Met vier kleinzoons tussen de 4 en 10 jaar is dat bijna dagelijkse kost.....Maar oude spijkerbroeken zijn daar weer goed voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fototoestel advies kan ik je niet geven.. ben een leek op dat gebied!
    ik zette op heel de knie een bv gebloemd of voor mijn jongens een geruit katoenen lapje en maakte er 1 geheel van door de andere knie ook zo te doen en bv op de achterzak of onderkant nog een randje bloem/geruite stof te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fotocamera: zorg in elk geval dat uw nieuwe camera ten minste 12x optical zoom heeft. Ik heb een Canon Power Shot SX200 IS en ben daar bijzonder tevreden over. Niet te groot en prima foto's. De prijsverschillen voor dezelfde camera's zijn heel groot, dus het is de moeite waard om op internet de prijzen te vergelijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten